Freitag, 20. Juli 2012

There's nothing better than a beautiful pair of shoes


Shoes are simply the best invention ever made. I love shoes and I love to wear shoes with unusual and special designs. they have to be crazy and absolutely stunning. The perfect shoe makes an outfit interesting and complete. Here you can see a series of photo's which show some of the models which are very trendy this season and I must say, almost all of them are a dream. My favorites are the Christian Louboutin with the spikes which you can see on the second picture.


Schuhe sind einfach die beste Erfindung die jemals gemacht wurde. Ich liebe Schuhe und ich liebe es Schuhe zu tragen, die ausgefallene Designs haben. Sie müssen auffällig und ein absoluter Hingucker sein. Der perfekte Schuh macht ein Outfit erst richtig interessant und komplett. Hier habe ich ein Reihe an Foto's zusammengestellt, die Modelle dieser Saison zeigen und ich muss sagen, sie sind so gut wie alle ein Traum. Mein Favorit sind die von Christian Louboutin mit den Nieten, die ihr auf dem zweiten Bild sehen könnt.
















NOTE: All those pictures are taken from the internet or tumblr. 

Kommentare: