Donnerstag, 12. Juli 2012

Fashion Exhibition at the Strand Arcade Sydney by Alannah Hill


Yesterday I went to the famous shopping center "Strand Arcade" in Sydney. A lot of people here in Sydney talked about the fashion exhibition by Alannah Hill a Australian designer. Which I could not miss out. Her designs are mostly absolutely crazy and not wearable for everyday's use. These a very interesting and special unique creations of students who are working with and for her. I was absolutely stunned by some of the creations. I also went into her shop which is also located in the shopping center "Strand Arcade". I added some pictures of her new Autumn/Winter collection 2012. I have photographed them directly from her new catalog. I hope you will like them. Stay tuned guys.
Gestern war ich in dem berühmten Shoppingcenter "Strand Arcade" in Sydney. Eine menge Leute hier in Sydney haben über die Mode-Ausstellung von Alannah Hill, eine australische Designerin gesprochen. Das konnte ich mir natürlich nicht entgehen lassen. Ihre Entwürfe sind meist absolut verrückt und nicht tragbar für den alltäglichen Gebrauch. Diese Kreationen sind eine sehr interessante und besondere Mischung, die von Studenten gefertigt worden sind, die eng mit ihr zusammen arbeiten. Ich war absolut begeistert von einigen der Kleider die dort ausgestellt wurden. Ich war auch in ihrem Geschäft, welches sich ebenfalls in dem Shoppingcenter "Strand Arcade" befindet. Ich habe einige Aufnahmen ihrer neuen Herbst/Winter Kollektion 2012 aus ihrem neuen Katalog abfotografiert. Ich hoffe sie gefallen euch. Bleibt dran meine Lieben. 
















NOTE: These unique pieces were hand made ​​by Alannah Hill and her Team

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen