Donnerstag, 19. Juli 2012

ELEGANT CHIC


Yesterday we left San Francisco and continued our trip to New York. For this day I have chosen to wear my beige colored dress, which I bought a few weeks ago at Zara. I really like the dress, because it looks so playful and cute. But still elegant and chic. The details on the chest are very beautiful. In combination to that I'm wearing my new Aldo pumps which I bought in San Francisco. I love nude colored shoes. As a little eye catcher I'm wearing my Céline bag. 


Gestern haben wir San Francisco verlassen und sind rüber nach New York geflogen. Für diesen Tag habe ich mich entschieden, mein Beige farbiges Kleid von Zara anzuziehen, welches ich vor ein paar Wochen gekauft habe. Ich mag das Kleid sehr gerne, da es so süß und verspielt wirkt. Trotzdem aber noch sehr elegant und chic. Die Details auf der Brust sind besonders schön anzusehen. In Kombination dazu trage ich meine Nude farbigen Aldo Pumps die ich in San Francisco gekauft habe. Ich liebe Nude farbige Schuhe. Als Blickfang trage ich meine Céline Handtasche. 









Dress - ZARA
Pumps - Aldo
Bag - Céline 
Blazer - ZARA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen