Samstag, 9. Juni 2012

Zara underwater dress meets Dior bag




Today's look is very elegant and classy. I chose a dress by Zara and snakeskin pumps which I found a few days ago in a small italian shoe shop called "Plaza" in my hometown Frankfurt. To jazz up my look I have chosen a Dior bag. The dress touched my heart since the first moment I saw it in the Zara store in Zurich. The print is absolutely beautiful. It looks like a beautiful underwater landscape, just subtle and stylish. Not to much, very simple.


Mein heutiges Outfit ist sehr elegant und klassisch. Ich habe mich für ein Kleid von Zara entschieden, dazu trage ich Schlangenleder Pumps die ich vor ein paar Tagen in einem kleinen italienischen Schuhladen namens "Plaza" in meiner Heimatstadt Frankfurt gefunden habe. Um den ganzen Look etwas aufzupeppen habe ich meine Dior Tasche gewählt. Das Kleid hat es mir besonders angetan, ich finde den Print absolut herzig und schön. Er sieht aus wie eine wunderschöne Unterwasserlandschaft, nur dezent und modisch. Nicht zu übertrieben.



















                                           Dress- Zara 
                                            Bag- Dior 
                                          Watch- Rolex
                                 Bracelet- Cartier Love Bracelet
                                       Ring- Chanel Vintage
                                 Nailpolish- Dior (Cosmo 178)
                                       Shoes- Italian Brand

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen